8 de març: Dia de la dona

⚧Setmana del 8 de març. A l’institut no estem de celebració, sinó de protestes i reivindicacions. Us deixem un recull de les accions que hem dut a terme, algunes d’aquestes acordades a la Trobada d’Escoles Feministes el passat 14 de febrer a Barcelona.

📬Inauguració de bústia lila 🔖 Un nou canal que comunica totes les noies de l’institut amb les membres de la comissió lila, per compartir neguits, experiències, dubtes i inquietuds i recollir diferents propostes o iniciatives.

🧼🪢Penjada de llençols amb frases que volem deixar de sentir. Aquesta idea sorgeix del vincle entre la bugaderia i la dona en to de protesta.

🎤UkeDalí pel 8M. 🎻🎹 Concert realitzat per alumnes de 1r i 2n d’ESO a l’acte de la Cooperativa Obrera de Vivendes del Prat. Han interpretat “Alma Guerrera, ni una menos” del grup protesta Boikot amb Rozalén, Beatriz Rico, Natalia Pons i Mireia Matoses (del grup Pupil·les), Pauliña, Maite Garcia, Maixa Lizarribar, Zuriñe Hidalgo, Viki La Fuente, Medea, Raissa, Sátira i Elvirus (del grup Ira), Laura Nadal, Inés Vázquez i Erika Vázquez. La lletra de la cançó va estar composada com un Rèquiem (música de difunts) per a totes les dones víctimes de violència de gènere, denunciant la mala praxi que realitzen els mitjans de comunicació quan transmeten les notícies, deshumanitzant en molts casos la mort i tractant la notícia com una mera estadística que indica el nombre de dones assassinades cada any al nostre país.

I divendres 10, després de la vaga i de la pluja, #8M a l’institut.

Mentre seguim vivint en una societat masclista, seguirem presents reivindicant la igualtat.

#8M #eldalílila #AulesLilesCadaDia #PúblicaInterseccional

@escolesfem