18è FÒRUM DE TREBALLS DE RECERCA “CIUTAT DEL PRAT”

Donem l’enhorabona a la Náyade Digón Nieto i en Pau Mayench Caro, alumnes de 2nBAT, per haver estat premiats en el 18è Fòrum dels Treballs de Recerca “Ciutat del Prat”.

Náyade Digón Nieto

“Capacitat regenerativa en el regne animal”, tutoritzat per la Laura Sánchez i la Maria Dolores Molina (UB)

Pau Mayench Caro

“Radioactivitat natural a Catalunya”, tutoritzat pel Miquel Lleonart.

Vídeo de l’acte que va tenir lloc el 15 d’abril

També felicitem a la resta d’alumnat seleccionat pel centre, pels seus bons treballs:

Jan Bayon Juan

“L’hegemonia del turbofan envers la resta de motors a reacció”, tutoritzat pel Ramón Baena.

Idoia Belmonte Silvente

“Mitologia comparada: religió cristiana i cultura clàssica”, tutoritzat per la Isabel Peinado.

Raúl Periáñez Martínez

“La Guerra Civil al Prat”, tutoritzat per l’Alba Sabaté.

Marina Ezquerro Naharro

“Educació i adoctrinament franquista als nens republicans al Prat de Llobregat”, tutoritzat per la Màbel Payá.

Us animem a fer un cop d’ull a aquests i altres treballs a la web

www.elprat.cat/treballsderecerca