14è Fòrum de treballs de recerca

2017-04-06 17.06.35El passat 6 d’abril va tenir lloc l’acte de cloenda del 14è Fòrum de treballs de recerca. L’acte, organitzat per l’Ajuntament, els Serveis Educatius i els instituts del Prat amb batxillerat,  és un reconeixement i un premi a la feina dels alumnes de segon de batxillerat seleccionats pel seu treball de recerca. Pel què fa al nostre institut, van ser seleccionats i premiats tres treballs de recerca:

• Repercussions del pH i la salinitat a la carxofera” de Sandra Rasero
  • Modelització matemàtica de les conquilles de mol·luscs“, de l’Albert Ibars
  • Els paradisos fiscals” de Leyre Julián

Enhorabona als tres alumnes premiats i a tots els alumnes de segon que, tot i haver fet un treball excel·lent, no van ser seleccionats o no van poder presentar-se al fòrum a causa de la limitació de treballs de cada centre.