Menors, Internet i Tecnologies

Taller sobre l’ús d’Internet

“Ús correcte d’internet: créixer i conviure en un món digital”

Dimarts 17 de març a es 16h

L’Institut Joan Coromines, juntament amb una cinquantena de centres educatius de tot Catalunya, està inscrit en el projecte Menors, internet i tecnologies organitzat per l’Autoritat catalana de la protecció de dades (APDCAT).

Els experts i col·laboradors de l’APDCAT faran una sessió informativa amb els alumnes per tal de donar-los pautes i resoldre les seves inquietuds en l’ús de les tecnologies. El mateix dia es farà una sessió oberta amb famílies i docents per explicar-los quina és la informació facilitada als alumnes i generar debat al voltant de les qüestions tractades.

És per això que demanem la vostra col·laboració i us convidem a assistir al taller sobre l’ús correcte d’Internet que tindrà lloc a la Sala Polivalent del nostre centre el dia 17 de març a les 16h.


Aquest projecte consta de dues fases diferenciades:

En una 1ª Fase de treball al centre, els alumnes, professors i pares i mares reben els experts al centre.

  • Alumnes dimecres 17 Març, 11:30 a 16:30.
  • Famílies dimecres 17 a la tarda.

La 2ª Fase consistirà en un Congrés amb participació d’alumnes i experts.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>