Inauguració de l’exposició El nostre mar

Aquest dimarts 18 d’abril a 2/4 de 8 del vespre s’ha celebrat la inauguració de l’exposició “El nostre mar”. L’exposició consta d’onze plafons informatius sobre diverses temàtiques relacionades amb el mar Mediterrani i un audiovisual que explica el projecte. Tot el material de l’exposició ha estat creat pels alumnes de 3r d’ESO de l’Institut. Es va realitzar al llarg de 4 dies de treball en grup en el marc d’una prova pilot de treball per projectes. A la inauguració hi han assistit membres de la direcció de centre, alumnes, familiars d’alumnes i professors. L’acte ha començat amb la presentació per part de Gerard Collell, cap d’estudis del centre, seguit dels parlaments d’alguns alumnes, Nerea Garcia, Ona Cos, Gemma Lozano, ajudades per Laura Martínez i Maria Martínez. Al final dels parlaments, els assistents han pogut gaudir de l’exposició i d’un pica-pica ofert pel centre.

Si no heu pogut assistir a la inauguració, heu de saber que l’exposició romandrà al Centre Cívic fins a finals d’abril. Després anirà a tres escoles del barri: Balandrau, Domeny i Taialà, on la podreu veure. Malauradament no podreu gaudir del pica pica.

Des de l’organització de l’acte volem agrair la vostra assistència i la col·laboració del Centre Cívic.

Deixem aquí baix les imatges de la inauguració i informació de l’exposició.

En el següent enllaç podreu veure l’audiovisual on els alumnes expliquen el projecte