Clubs de lectura a l’institut

Ja s’han inscrit els primers grups d’alumnes als Clubs de lectura del primer quadrimestre del curs.

Per a primer i segon d’ESO tenim el llibre L’evolució de la Calpurnia Tate, de l’escriptora nord-americana Jacqueline Kelly. I per a tercer i quart el llibre és Tots estimem l’Emma, de l’escriptor empordanès Àngel Burgas. Hem triat aquests llibres perquè són els que apareixen a la convocatòria del concurs Lectura en Veu Alta de tots els centres escolars, de manera que els qui participin al Club de Lectura podran optar a participar a aquest altre concurs.

El lloc serà la biblioteca del centre i la reunió es farà seguint tot el protocol de mesures anticovid-19

El primer dia de trobada es deixarà en préstec el llibre de lectura i se’n farà la presentació.

1r i 2n d’ESO L’evolució de la Calpurnia Tate

de 16,30 a 17,30

3r i 4t d’ESO Tots estimem l’Emma

de 16,30 a 17,30

Dijous 4 de novembre: Presentació i préstec del llibre Dijous 11 de novembre: Presentació i préstec del llibre.
Dijous 2 de desembre: comentem els cinc primers capítols
Dijous 16 de desembre: Comentem fins al capítol 9
Dijous 13 de gener: Comentem el llibre sencer. Dijous 20 de gener: Comentem el llibre sencer.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *