JOCS DE TAULA

JOC DE TAULA: FEELINKS

Per què hem escollit aquest joc? De jocs de taula n’hi ha un munt però aquestens encanta per com treballa les emocions a totes les edats. El format del joc el fa ideal per compartir tant amb els amics com amb família i aprofitar per conèixer emocions i reaccions de nosaltres mateixos i dels altres que probablement mai ens havíem parat a analitzar i que ara hem fet al llarg de la primera sessió del projecte Jo Sóc a 2on d’ESO on els nois i noies han pogut parlar dels canvis no només físics sinó també emocionals que estant vivint el llarg de l’adolescència i que els ha fet canviar la manera de veure i fer les coses així com la manera de relacionar-se amb els seus amics i familiars.
Feelinks és un joc de cartes on hauràs de parlar de les emocions, tan teves com les del teu company o companya de joc per poder tractar d’aconseguir la quantitat més gran de punts possible. Durant la ronda, agafaràs una carta i triaràs una situació per llegir. Tot seguit, agafaràs una emoció que indicarà la teva reacció a aquesta situació i tractaràs d’endevinar com se sentiria el teu company o companya. Si un cop desvelades les cartes descobriu que ho heu encertat, sumeu punts.

D’aquesta forma, anirem canviant de company cada ronda, per tractar d’endevinar entre tots  fins que arribem a la quarta ronda on qui hagi aconseguit més punts és qui guanya!

El joc conté 50 cartes que t’ofereixen 150 situacions diferents, situacions tretes del dia a dia per poder posar a prova l’empatia en moments reals a casa , amb els amics, a l’escola o institut.

Durada del joc: 30 minuts aproximadament

Edat

12 a 99 anys
8 a 12 anys