Xerrada inaugural de Batxillerat

Xerrada o lliço inaugural per als grups de Batxillerat del curs 21-22 a càrrec de l’Albert Giménez (Girona 1992) ex alumne del nostre institut.

L’Albert ens explica com, poc a poc, amb treball i perseverança, ha anat trobant una manera personal d’expressar-se pictòricament.

Actualment, l’Albert és un pintor amb una gran projecció i guanyador de nombrosos premis a nivell nacional.

Els alumnes han pogut veure el procés artístic de l’Albert i han comprovat els valors i la dedicació que calen per acabar treballant d’allò que t’agrada.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *