X Trobada d’alumnes de llatí de 4t d’ESO

El divendres 28 dabril els alumnes de l’optativa de llatí de 4t d’ESO han participat en la X Trobada d’alumnes de llatí. Es tracta d’una trobada anual que es realitza a diferents indrets de les comarques gironines on hi ha restes del nostre passat grecoromà.

Enguany s’ha dut a terme al jaciment arqueològic d’Empúries i en l’activitat hi han participat més de 500 alumnes procedents de 35 instituts diferents que han realitzat una gimcana per la ciutat romana i dos tallers relacionats amb el món romà: un taller d’escriptura sobre papir i un taller sobre legionaris.

En acabar els tallers han pogut gaudir d’un espectacles de gladiadors dut a terme pel grup Drakònia.

Aquesta trobada és una bona manera de fer noves coneixences, de treballar el llatí i la seva cultura fora de les aules i de difondre una civilització que ens continua apassionant a molts.

Podeu veure un vídeo al següent enllaç del canal 10