Visita a Bàrcino

El dijous 17 de febrer els alumnes de llatí de 1r i 2n de batxillerat juntament amb els de l’institut Montilivi vam anar a Barcelona per veure in situ el que queda d’època romana. Durant una visita guiada vam poder observar moltes de les restes arqueològiques de l’antiga Bàrcino: restes de les muralles, del temple dedicat a l’emperador August, l’eix viari del Decumanus i el Cardo, …També vam fer un recorregut pel conjunt arqueològic que es troba  al subsòl del Museu d’Història de la Ciutat.  Vam veure les restes d’una tintoreria, una bugaderia, una factoria de salaons i una petita indústria de vi. Els alumnes i professors d’ambdós instituts vam gaudir molt d’aquest visita i vam passar un dia fantàstic a Barcelona.