Trobada amb diferents SIEIs del Gironès al Parc del Migdia

El divendres 25 de maig es va portar a terme una trobada de SIEIs Parc Del Migdia.  Una SIEI (Suport Intensiu per a l’Educació Inclusiva), és un recurs específic intensiu on reben suport educatiu alguns alumnes dels centres d’educació primària i secundària amb necessitats educatives especials. Fins fa poc eren conegudes amb el nom d’USEE.

En aquesta trobada varen participar l’Institut Carles Rahola, l’Institut Vallvera de Salt, l’Institut Santiago Sobrequès i l’Institut Santa Eugènia.  Cada institut es va encarregar d’una tasca a realitzar al llarg de la trobada. L’alumnat i professionals del Rahola varen preparar el detall-recordatori que es va repartir i les cançons de la trobada. Al llarg del matí es varen fer diferents dinàmiques de presentació i coneixement.

La trobada s’ha valorat molt positivament i es repetirà en els propers anys amb la incorporació d’altres SIEIs.