Sortida de teatre

El dimecres 11 de desembre els alumnes de 3r d’ESO de l’optativa de teatre van dur a terme tres tallers a les instal·lacions del Galliner. Els tallers van ser d’interpretació, de circ i d’escenografia. Van començar la jornada amb el taller d’interpretació on van realitzar diverses activitats relacionades amb les emocions i exposant-se a diferents situacions. Després d’un petit descans van començar el taller de circ. Dividits en grups de 4 van fer diferents estacions: equilibri, figures de ioga, malabars…Però el que els va impactar més, sense cap mena de dubte, va ser el trapezi. Ja per acabar van realitzar el taller d’escenografia. Aquest va ser un taller més estàtic on van aprendre la importància i complicació dels escenògrafs.

Els alumnes van gaudir molt de l’experiència i esperen poder tornar ben aviat.