Signatura del conveni “La grada suma”

Aquest dilluns 26 de novembre s’ha signat a l’institut, el conveni per un any més del projecte “La Grada Suma, amb valors sempre guanyem” que impulsa el Consell Esportiu del Gironès i pretèn vetllar per promocionar els valors de l’esport en tota la societat.

L’acte, que s’ha dut a terme a les 11h del mati, ha comptat amb l’assistència de President del Consell Esportiu del Gironès, el Sr. Narcís Boschdemont, el President del Girona Futbol Club, el Sr. Delfí Geli i el President de l’Uni Girona Club de Bàsquet, el Sr. Cayetano Pérez. També ha assistit la Sra. Bea Sánchez com a representant de les jugadores de l’Uni Girona, i tots els alumnes de 2n d’ESO.

Es tracta de la 5a edició consecutiva del programa que compta, com cada any, amb el compromís del Girona FC i de l’Uni Girona, dues entitats esportives referents en la comarca, que cedeixen seients de les seves graderies perquè l’alumnat i les seves famílies puguin posar en pràctica els valors de l’esport des de la graderia, després del treball de les activitats didàctiques desenvolupades dintre del centre.

Durant aquesta signatura, el nostre alumnat han pogut qüestions com per exemple: «Com potencieu el joc net a nivell de base i del primer equip?», «Com sorgeix la idea de la Grada Suma?», «És possible compaginar estudis i carrera professional?»,»Quan tenies 13 anys, on jugaves i com has arribat fins aquí?»… I finalment han pogut fer-se les fotos i recollir els autògrafs que més desitjaven.