Proves per obtenir el graduat d’ESO

Cada any es convoquen proves per a l’obtenció del títol de graduat/ada en educació secundària obligatòria (GESO), per als alumnes que no l’hagin obtingut en finalitzar l’etapa. Consulteu els requisits i calendari. Trobareu més informació al web del Departament d’Educació https://espai.educacio.gencat.cat/Alumnes/Proves-anuals-completar-ensenyaments-ESO/Pagines/default.aspx

Requisits:

Haver finalitzat l’ESO l’any 2019 o 2020.
Tenir almenys 18 anys o complir-los dins de l’any 2021. També hi pot concórrer l’alumne o alumna que faci els 17 anys l’any 2021 sempre que compleixi alguna de les condicions següents:

– Tenir un contracte laboral que l’impedeixi assistir al centre en règim ordinari.
​- Trobar-se en procés d’obtenció d’un permís de treball (alumnat estranger).
– Ser esportista d’alt rendiment.

Haver cursat l’ESO (el quart curs inclòs) sense haver obtingut el títol i amb un màxim de cinc matèries pendents de qualificació positiva.
Calendari: Presentació de sol·licituds al centre de l’1 al 12 de febrer de 2021