Projecte rius

Com ja sabeu l’alumnat de quart aquests any s’ha estrenat en el servei comunitari, dins d’aquest uns quants han dedicat la seva feina de voluntariat a estudiar i seguir les característiques fisicoquímiques i ecològiques del Ter al seu pas pel parc de Domeny, a prop de la Nestlé. En aquest projecte intervenen grups de voluntaris de tot Catalunya assessorats per l’associació Hàbitats. Es fan dues anàlisi l’any, una a la tardor i l’altra a la primavera. Enguany, aquesta última es va anul·lar a causa del confinament per la Covid-19.

Tot i així, s’acaben de publicar els resultats de l’any passat on si que vàrem participar a la tardor. Podeu veure l’informe clicant aquí.

Agraïm a tots els voluntaris que l’han fet possible i en especial, la bona predisposició del nostre alumnat”