Premis a l’excel·lència i a l’esforç 2023

Pensem que els alumnes no només aprenen els continguts de les matèries, sinó també adquireixen els hàbits que en un futur es transformaran en oportunitats. Hàbits com la cerca de l’excel·lència i la cultura de l’esforç. Diuen que: “L’esforç d’avui, és l’èxit de demà”

En aquest sentit, volem transmetre’ls un missatge en positiu i per això vàrem crear uns premis que reconeixen el mèrit d’aquells alumnes que han destacat pel seu esforç durant el curs.

Un comportament que també ajuda al professor en la seva tasca docent ja que tot sovint aquests alumnes que s’esforcen són un model de voluntat i d’actitud per a la resta de companys del grup.

És precisament l’equip docent qui decideix els guardonats, que enguany són els alumnes següents:

1r ESO: Robert Buda i Martina Amigo

2n ESO: Tanit Chicote i Cisse Dibaga

3r ESO: Clàudia Fuentes i Eloi Patiño

Els premis estan destinats a l’alumnat de 1r a 3r d’ESO i estan dotats amb la matrícula gratuïta del curs vinent.

L’alumnat de 4t i de Batxillerat tenen el seu propi reconeixement per part de l’Ajuntament de Girona que premia la millor nota de cada etapa.

Volem felicitar els premiats i encoratjar tothom a treballar de valent per adquirir una bona formació que, pensem, és el millor premi.

Rebeu una cordial salutació,

Equip directiu