Premi Ficcions de novel·la

En Ferran Muñoz a l’escenari amb els finalistes.

Ja se saben els guanyadors i finalistes d’arreu del territori de parla catalana que han participat al concurs Amics Ficcions de novel·la. Ferran Muñoz, alumne de 4t del nostre centre, va anar a l’acte de lliurament de diplomes i premis que es va celebrar al Caixa Fòrum de Barcelona dijous 26 de maig a les 4:30 de la tarda.

El jurat va explicar que ha estat l’edició del concurs que més participants ha rebut (concretament, 4.493) i de nivell més alt. N’és una prova l’empat en moltes de les segones posicions territorials i el fet que s’hagi hagut d’ampliar la concessió de premis. La guanyadora de la millor història ha estat Jana Cuch de l’institut Jaume Balmes de Barcelona.

El concurs es convocava per a alumnes de segon cicle de secundària, cicles i batxillerat. Es tractava de seguir un dels cinc principis de novel·la proposats i fer-ne tres capítols, que calia lliurar cada tres setmanes.

Podeu veure la pàgina del concurs on hi ha els premiats: Amic-Ficcions

Podeu llegir la novel·la d’en Ferran, que de ben segur us agradarà: Tot o res