Lliurament de diplomes de l’EOI

El passat dijous 17 de juny es va fer entrega dels Certificats del nivell B2 d’anglès als alumnes del nostre centre que han participat al Pla Experimental de Llengües Estrangeres de l’EOI d’enguany. Aquest projecte permet a alumnes dels instituts públics acreditar el nivell B1 i B2 en anglès i /o francès de les escoles oficials d’idiomes de Catalunya.

Aquest any van fer les proves 13 alumnes i tots han obtingut la qualificació d’APTE a les proves del nivell B2 d’anglès i , per tant, han obtingut el certificat acreditatiu corresponent.

A la imatge, foto de grup dels alumnes presents a la cerimònia d’entrega dels certificats a l’EOI de Girona.

CONGRATULATIONS !!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *