Lliga de debat 2019

L’equip del Carles Rahola, format pels alumnes de 2n de Batxillerat Pau Freire, Carles Garcia, Ariadna Lozano, Lídia Martínez, Eric Müller i Albert Nyemb, capitanejats per Teresa Palou, va guanyar la fase corresponent a la UdG de la Lliga de Debat 2019. La Lliga de Debat de secundària i batxillerat està organitzada per la Xarxa Vives d’universitats, és la cinquena edició i enguany tenia per tema “Calen les fronteres entre països?”. Als alumnes els pot tocar defensar la posició a favor o en contra.

Els debats es van desenvolupar a la Facultat de Lletres de la UdG el passat divendres 1 de març i els nostres alumnes van protagonitzar una espectacular progressió en els debats que van haver de realitzar que els va dur, finalment a la victòria.

La fase final se celebrarà del 3 al 5 d’abril a la Universitat Abat Oliva CEU de Barcelona.