La biblioteca s’omple de llibres nous

Diversos títols de novetats, i d’altres que són demanda de lectura d’alumnes, han començat a omplir de nou la biblioteca del nostre centre. Aquest darrer trimestre s’han traslladat les lectures juvenils a les aules de primer i segon d’ESO i s’ha començat un pla lector activat des dels Departaments de llengua catalana i castellana.

Els llibres nous, obtinguts gràcies a la subvenció anual de l’Ajuntament de Girona, permeten atendre millor la diversitat de gustos i nivells, i ajuden al desenvolupament d’una pràctica lectora adaptada a les necessitats i inquietuds de cada alumne.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *