Jornada de sensibilització projecte Creaxarxa

Aquest dijous 13 de desembre els alumnes de 3r de Cooperativa del nostre institut han participat en la IV JORNADA DE SENSIBILITZACIÓ DEL PROJECTE CREAXARXA, creat per l’Escola Universitària de la Salut i l’Esport (EUSES) i el Consell Esportiu del Gironès.

Aquest projecte vol sensibilitzar i formar la societat envers les oportunitats que oferix l’activitat física i l’esport en la millora de la qualitat de vida de les persones que presenten alguna discapacitat, obrint portes al desenvolupament personal a través de l’oci i la recreació esportiva, la salut, el rendiment i la socialització.

El nostre alumnat, juntament amb alumnes de 2 centres d’educació especial i de 7 Instituts de Secundària del Gironès han pogut participar en diferents esports propis dels atletes paralímpics (atletisme per cecs, bàsquet amb cadira de rodes, boccia, tenis en cadira de rodes, voleibol assentats, judo adaptat,…) i experimentar en primera mà com és desenvolupen les persones amb diversitat funcional en activitats quotidianes com pot ser parar la taula, preparar una bossa per anar a la piscina, realitzar un dibuix,… sense oblidar-nos del futbol, kinball, i les handbbikes entre altres.

Agrair a les entitats col·laboradores el seu suport, sense elles aquest dia no seria possible. Gràcies a tots i totes!!