Jornada de biblioteques escolars

Finalització de la Jornada de biblioteques el 25 d’octubre.

Dimarts 25 d’octubre s’ha celebrat la 16 Jornada de biblioteques escolars de Girona. El nostre centre hi ha participat i ha presentat el vídeo amb les actuacions que s’han realitzat gràcies a la subvenció Activa la Biblioteca del curs passat 2021-2022.

Durant la primera part de la Jornada s’ha presentat un diàleg al voltant del tema “La mediació lectora” i a la segona part s’ha mostrat d’una banda un projecte de Laboratoris lectors per a primària, i de l’altra s’ha fet lliurament de les noves subvencions d’aquest any.

Aquest curs l’institut Carles Rahola rebrà una subvenció de 600 euros de l’Ajuntament de Girona.

Aquí podeu veure el vídeo que es va presentar:

Vídeo Activa la Biblioteca

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *