Ja tenim el super-logo del projecte Europa

Com ja coneixem, l’Ajuntament de Girona ha concedit la Beca Girona Premi Europa al nostre Institut per al projecte “El llegat de Carlemany: joves formadors d’Europa”. Ara podem disposar també de l’explicació super-abreujada del projecte en anglès i en francès  (fetes per comissions d’alumnes), així com en català, si voleu.

Es va demanar a l’alumnat, especialment de l’optativa de Visual, que dissenyessin un logotip, i finalment, amb data 5/2/20, la Comissió de seguiment del projecte, formada per 4 alumnes i 4 docents, d’acord amb el Departament d’Expressió ha triat el logo guanyador. El podeu veure en aquest post.

L’autora és la Berta Casanovas, de 4t d’ESO, que “per crear aquest logotip – afirma ella – vaig voler, principalment, trobar una imatge que fos visual i fàcil d’interpretar. Vaig agafar de referent les paraules “joves”, “formadors” i “d’Europa” per fer la icona, ja que són part del títol del projecte i així m’assegurava de transmetre la idea adequada. I també vaig treballar per fer un disseny que pogués funcionar igual tan ‘amb lletres’ com ‘només amb la imatge’, sense perdre el sentit”.

Cal felicitar a tots els alumnes que van fer propostes, ben originals i creatives, ja que la fase d’elecció ha estat molt competida, i donem l’enhorabona especialment a la Berta. Des d’ara, que és oficial, ja el podem posar arreu: documents, web, cartells, etc.