Tres alumnes de batxillerat del Rahola finalistes del concurs literari Ficcions.

Les alumnes de 2n de batxillerat Eva Martínez, Maria Silva i Joana Valverde han estat proclamades finalistes al concurs literari Ficcions que s’ha desenvolupat al llarg del curs, entre l’octubre i el març. El concurs consisteix a crear una narració en 3 capítols que van entre els 3000 i els 12.000 caràcters cadascun i que parteix de l’inici d’un dels llibres que es proposen des de l’organització. Les nostres alumnes, sota el nom de  fireing, van fer servir l’inici de Bitllet d’anada i tornada de Gemma Lienas i van crear un relat molt emocionant que es troba entre una narració romàntica i un thriller psicològic.
La proclamació dels premiats es farà el proper 17 de juny a través de la plataforma instagram live a les 17.15.