Gimcama de benvinguda

Aquest és un curs que comença enmig d’una gran incertesa i que s’anirà desenvolupant en part a mercè de l’evolució de la pandèmia. Degut aquesta situació singular, hem volgut donar més importància que mai a la gimcana de benvinguda als alumnes que comencen una nova etapa educativa en el nostre institut. Per això, el dijous 10 de setembre ens vam trobar alumnes de 1r ESO i tutores, per explicar el funcionament general del centre i les mesures sociosanitàries específiques. Després van fer una gimcana per conèixer els companys i companyes, i els diferents espais de l’institut. Finalment, van enterrar una caixa amb el material elaborat durant la gimcana (desitjos per aquesta nova etapa). D’aquí quatre anys ho recuperarem i veurem si els canvis i els propòsits s’han complert!!!

BENVINGUTS I BENVINGUDES AL RAHOLA!