“Europe, always!”. Taller sobre els Erasmus +

Els 50 alumnes de 4t d’ESO que cursen l’Optativa de Filosofia van participar el passat dilluns, 27 de gener 2020, a un Seminari i Taller pràctic sobre els estudis Erasmus+ per a universitaris.

En Marcos Olivera, estudiant d’Arquitectura de la UdG i que ha estat un any sencer a Oldenburg (Alemanya), ha exposat els avantatges, com funciona i la seva experiència – com la de milers de joves arreu de la Unió europea – de cursar un piló d’assignatures a un altre país.

En el seu cas va ser en alemany i directament vinculat als seus estudis. Els nostres alumnes de 4t – per equips – han de proposar “el seu Erasmus+” i quines característiques tindria: lloc, preu, etc.

Aquesta activitat s’emmarca en les propostes formatives del Projecte “El llegat de Carlemany: joves formadors d’Europa” que estan duent a terme els alumnes de 4t d’ESO de manera transversal. Properament un bon grup d’estudiants podran visitar les institucions europees a Estrasburg.