Dia internacional de les persones amb discapacitat

El 3 de desembre vam celebrar el dia internacional de les persones amb discapacitat. Aquest any hem treballat conjuntament la SIEI i les tutories d’ESO.

L’alumnat de la SIEI vam elaborar un vídeo on explicaven què era una discapacitat, els diferents tipus i les oportunitats que ens oferia la inclusió educativa. A les tutories, es va passar la pel·lícula “Campeones”.

Cadascú de nosaltres vam saber trobar un aspecte positiu individual i el vam escriure dins d’una fulla que formaria part d’un magnífic arbre.

El resultat, és el que es mostra a la imatge i el podeu trobar al passadís de la planta superior de l’institut: un frondós arbre ple de cadascuna de les qualitats i potencialitats de l’alumnat del Rahola.

Gràcies per ajudar-nos a seguir endavant.

Alumnat de la SIEI.