CONFINAMENT: ORGANITZACIÓ ENVIAMENT FEINA

Benvolguts pares i alumnes,

Us escric aquest correu per dir-vos com organitzarem el treball dels alumnes a casa aquests dies d’aturada forçosa. La decisió del tancament dels instituts va ser tan ràpida que no vam poder coordinar el treball no presencial dels estudiants.

Per poder mantenir-los actius en la mesura del possible, ens organitzarem tot posant feina per mitjà dels següents canals:

a) Correus a la Intranet de l’alumne i pares. L’alumne podrà posar-se en contacte amb els seus professors contestant el missatge rebut.

b) Aula virtual Moodle o Classroom (de les matèries que en tinguin)

En cas de tenir problemes d’accés a la Intranet o al Moodle (és el mateix usuari i contrasenya) podeu contactar per correu amb el personal administratiu (Núria Plujà i Mercè Rosell).

Si us plau, seguiu atents als canals oficials: correu de la intranet i web del centre.

Acabo desitjant-vos que estigueu bé de salut.

Atentament,

Javier Francisco Moreno