Competència digital a català

4t. ESO – E

BookTrailers: que representen algunes escenes del llibre de lectura en veu alta obligatòria NOEL ET BUSCA, d’Àngel Burgas. Treballat a classe durant el primer trimestre.

Laura Cabrera, Julia i Marta + Paula:

Carla Montal:

BiblioTubers. A l’hora setmanal de LECTURA OPTATIVA, durant els mesos de novembre i desembre vam llegir L’ANTICLUB, d’Àngel Burgas. Com a treball de tancament els alumnes van gravar, de manera individual, un vídeo on explicaven les coses que els havien agradat del llibre.

Daniela Ruiz:

Daniela Rubio:

Hugo Cazorla

4t. ESO – E

TeaTrubers: Aprofitant que al tema 5 vam estudiar el Teatre català del segle XX, es va proposar una activitat voluntària que consistia a gravar, en grup, una escena d’alguna de les obres de teatre dels autors que vam treballar a l’aula.

Adriana, Anaïs, Aya, Helena i Nuria: (BALL ROBAT de Joan Oliver)

Helena Sidera, Glauka, Ona, Isabel: (HOMES i NO de Manuel de Pedrolo)

Laura Cabrera (L’HOSTAL DE LA GLÒRIA Josep Maria de Sagarra)

Certamen Lectura en Veu Alta (diversos cursos)

El Departament de Català va presentar alguns alumnes al Certamen “Lectura en Veu Alta” organitzat per la Fundació Enciclopèdia Catalana, juntament amb la Generalitat de Catalunya.

Es van presentar alguns alumnes de diversos cursos en diferents categories:

2n. ESO: Naomi Aguilar en la categoria TIMONERS (alumnat nouvingut) (L’Anticlub)

2n ESO: Nora Garcia en la categoria de CORSARIS (E.M. El club de la cistella)

4t. ESO: Adriana Varela, Eduard Moreno i David Uzoni categoria TROPA DE CORSARIS. (C.I.E.N.C.I.A.)