Audiovisual de RaholaTV sobre el DENIP 2019

A moltes escoles de Catalunya i del món se celebra anualment el DENIP (Dia Escolar de la No-Violència i la Pau). A l’Institut Rahola, ja és una tradició consolidada. Enguany s’ha celebrat al voltant del 30 de gener, que és la data fixada en record del llegat de Mahatma Gandhi, ja que se’n commemora l’aniversari de la seva mort.

Enguany, un grup d’estudiants han ofert un senzill i emotiu espectacle musical i amb fragments de textos al menjador de l’Institut, habilitat com a sala d’audicions.

Alguns estudiants de 4t d’ESO n’han enregistrat les imatges del vídeo que ara us oferim. A més d’aquest reportatge de 14 min. podeu veure altres clips breus d’actuacions musicals enregistrades al llarg del matí del dia 31, en que hi ha haver 4 sessions.

Entre els alumnes que hi intervenen en l’actuació musical hi ha la Paula Vidal, en Miquel Gich, la Jana Alcaide, l’Alba Lozano, l’Albert Sánchez, la Salma Abdo, la Irea Hereu, la Marina Esteve, la Sue-Ming Pérez i en Jordi Sánchez. Els narradors són l’Arnau Pujol, la Nerea Almendros, l’Emma López i la Judit Roura. Els professors coordinadors de l’activitat van ser en Martí Vilà i la Cristina Palomar, i els alumnes de 4t que van enregistrar l’audiovisual són la Clàudia Martín, la Irene Freire i la Lola Cazorla.

Els vídeos es poden veure a aquest àlbum.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *