ANUL·LACIÓ DE LA JORNADA DE PORTES OBERTES 14 de març de 2020

Girona, 11 de març de 2020

Benvolgudes famílies,

Ahir,10 de març de 2020, el Departament d’Educació va fer un comunicat públic en relació a les actuacions de prevenció del coronavirus.

Aquest comunicat té diverses indicacions, una d’elles fa referència a la Jornada de Portes Obertes. Textualment:

“El Departament manté les portes obertes que s’estan duent a terme aquests dies, però es recomana als centres que es reforcin les mesures de prevenció, com evitar aglomeracions en espais reduïts i situar les indicacions de prevenció de contagi ben visibles als centres.”

El nostre institut té diferents escoles adscrites i és molt difícil mantenir la dinàmica de la jornada tal com l’hem anat fent aquests darrers anys seguint les indicacions anteriors.

Ens agrada que la Jornada de Portes Obertes sigui una oportunitat per conèixer-nos, visitar el centre i explicar-vos el nostre projecte, fins i tot, aquest any les AFAs dels centres de primària adscrits i de l’escola Bressol La Baldufa havien preparat una xocolatada per recollir diners per a la lluita contra el càncer.

Tenint en compte les instruccions rebudes de fonts oficials sobre aglomeracions de persones, amb l’objectiu de vetllar per la seguretat de tota la comunitat educativa, així com prevenir l’expansió de l’epidèmia de coronavirus, creiem que el més prudent és anul·lar-la.

Cal esperar a veure com evolucionen els esdeveniments, i en el cas que poguéssim reprogramar-la us n’informaríem.

Tota la informació que pensàvem donar a la jornada estarà disponiblea partir de la setmana vinent a la pàgina web del nostre centre.

Lamentem molt les molèsties que aquesta decisió us pugui ocasionar i restem a la vostra disposició per atendre tots els dubtes que necessiteu resoldre.

Salutacions cordials,

Equip directiu