Anna Teixidor inaugura el curs a batxillerat

Divendres 13 de setembre, la doctora en història i periodista Anna Teixidor va pronunciar el discurs d’inauguració del curs acadèmic 2019-2020 per a l’alumnat de batxillerat. Anna Teixidor, que podria haver seguit essent docent del nostre centre o d’un altre de similar, va explicar que, tot i tenir les oposicions aprovades, en un moment donat va decidir orientar definitivament la seva carrera cap al periodisme. En aquest camp tampoc no va buscar una opció fàcil: s’ha dedicat al periodisme d’investigació, especialment el que toca temes socials, com la immigració, el tràfic de persones, la prostitució o el terrorisme jihadista, posant-se de vegades, fins i tot, en situacions de perill personal.

També és mare. L’Anna va afirmar que les dones estan lluitant per tenir cada vegada més presència en el món dels informatius, un terreny tradicionalment dominat per homes, i va animar els i les alumnes a anar al fons de les històries, implicant-se en el món, i a seguir el propi camí, com va fer ella, buscant sortides professionals que de veritat els apassionin.