“Activa la biblioteca!” a l’institut

Més llibres, més actualitat a les biblioteques de les aules d’ESO!

L’Ajuntament fa lliurament de l’ajut “Activa la biblioteca” a l’ins. Carles Rahola

El programa “Activa la biblioteca” de l’Ajuntament de Girona atorga una subvenció als centres que presenten un projecte de dinamització de la seva biblioteca. Aquest 2021-2022 el nostre centre ha rebut aquest ajut econòmic, que li ha estat atorgat públicament en el marc de la 15a Jornada de Biblioteques Escolars realitzat el 5 d’octubre passat a La Mercè de Girona.

El projecte del nostre centre té l’objectiu d’ampliar el fons de lectures destinades a l’alumnat de 3r i 4t d’ESO, tant de novel·la juvenil com de coneixements, ja que des de la matèria de català se segueix el pla lector que va començar el curs passat a 1r i 2n d’ESO des de les àrees de català i castellà.

D’altra banda, part de la biblioteca s’ha traslladat a les aules per facilitar la lectura i alhora el préstec. Ens faltava, doncs, aquesta ajuda als cursos superiors, ja que l’any passat es va destinar la subvenció habitual a ampliar l’oferta de lectures per a primer cicle.

Evidentment, la biblioteca general segueix fent les seves funcions de sempre, i més ara que després de la minva de les restriccions per la covid-19 ja no s’utilitza com a aula i s’hi pot anar a les hores de pati.

Ayuntamiento de Girona - Ciascom

Podeu veure la notícia al web de l’Ajuntament: 15a Jornada de biblioteques escolars

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *