Acte de graduació del PFI a les comarques de Girona

El passat dimecres 12 de juny va tenir lloc l’acte de graduació de l’alumnat PFI de les comarques de Girona. Van assistir al voltant de 450 persones, entre alumnat, professorat, món empresarial, famílies i representants de les diverses administracions implicades.

L’acte va voler destacar valors com l’esforç, el treball en equip i la constància, comptant amb la col·laboració de membres del Club Patinatge Girona, que van explicar la seva experiència acadèmica i laboral. També el món empresarial va tenir un paper important a l’acte, amb les aportacions dels representants de tres empreses que col·laboren amb la formació de l’alumnat. En definitiva, es va posar en valor el treball dels 27 grups i els 17 centres (entre ells el nostre institut amb el PFI d’auxiliar en activitats d’oficina i en serveis administratius generals) que ofereixen programes de formació i inserció.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *