1r concurs “LA MOSCA DE SANT NARCÍS”

“Quan un nen pot relacionar el que aprèn amb les seves pròpies experiències, el seu interès vital es desperta, la seva memòria s’activa i el que ha après es torna seu”

Rudolf Steiner.

Seguint el projecte i la implementació de les metodologies actives al centre, enguany, l’alumnat de l’INS Carles Rahola ha organitzat un concurs de decoració de portes amb un element molt significatiu i identitari de la ciutat de Girona, la mosca; dins del foment de les tradicions del nostre entorn.
L’alumnat després de treballar la llegenda, tota la classe ha fet  un “brainstorming”, ha votat la idea més original i ha participat per engalanar la seva porta. Per altra banda, el taller de fusteria del centre ha realitzat les talles en fusta dels premis, que consten d’una mosca d’or i una de plata.
Els premis que s’han atorgat, primer un que premia el treball d’aula, la Mosca, i un premi individual d’una mosca de xocolata, feta de manera artesanal per la pastisseria Can Trias de Santa Coloma de Farners. Els premis s’han lliurat aquest matí els guanyadors dels quals han estat 1r ESO E, la Mosca d’or i 4t ESO A, la Mosca de Plata.
També cal fer menció especial per la tasca realitzada per la resta de grups.   Realment ha estat un concurs molt renyit.