Projecte contacontes

Durant el curs 2022 -2023 s’ha dut a terme dins del marc del Servei a la comunitat de l’IES Carles Rahola la segona edició del Contacontes, una activitat de voluntariat que apropava a l’alumnat de secundària a les escoles del territori per tal que aquests expliquessin contes als infants i alumnes de preescolar i primària.

L’assignatura de “Servei a la Comunitat” és una assignatura amb la que es pretén mostrar a l’alumnat que les persones son el principal capital de les societats i que petits actes des del voluntariat poden generar un impacte molt important en el nostre barri.

Amb una participació de 19 alumnes de l’IES Carles Rahola i un un total de més de 140 infants d’infantil i primària de l’Escola de Taialà que en van poder ser-ne espectadors, es van escenificar 7 contes que tractaven temàtiques de caire emocional per tal de treballar la gestió emocional, el desenvolupament personal i competències professionals.

Aquesta activitat ha comptat amb el suport del Punt de Trobada Jove que ha esdevingut un agent clau possibilitant l’execució de la proposta i la Referent de Benestar emocional del CAP Dr Joan Vilaplana, supervisant-la i establint la coordinació entre l’Escola i l’IES.