Preinscripció de Batxillerat

Per poder fer la preinscripció s’han de tenir en compte els següents aspectes:

ALUMNAT EXEMPTE DE FER LA PREINSCRIPCIÓ

• Tot aquell alumnat que ja pertany al nostre centre perquè està cursant 4t ESO o Batxillerat, no els cal fer la preinscripció per al Batxillerat Científic, Tecnològic, Humanístic o Social.

ALUMNAT OBLIGAT A FER LA PREINSCRIPCIÓ

• Per al Batxillerat d’Arts Plàstiques, Imatge i Disseny  tot l’alumnat ha de fer la preinscripció, inclòs el que pertany a l’INS Maria Aurèlia Capmany perquè ha cursat l’ESO o una altra modalitat de Batxillerat.

PREINSCRIPCIONS

• Existeixen dues opcions i SEMPRE serà per internet:
    • Sol·licitud electrònica (FER CLICK AQUÍ). Cal identificar-se amb DNI electrònic, idCAT Mòbil i número d’identificació de l’alumne/a que consta al Registre d’Alumnes de Catalunya (RALC). El tràmit s’acaba amb l’enviament del formulari per internet i no cal presentar cap còpia d’aquest al centre.
    • Sol·licitud en suport informàtic (FER CLICK AQUÍ). El tràmit s’acaba amb l’enviament per correu electrònic del resguard acompanyat de la documentació acreditativa corresponent, escanejada o fotografiada per les dues cares, i cal enviar-la a preinscripcio@institutcapmany.cat dins del termini establert per presentar la documentació**.

** En els casos excepcionals en què no es pugui enviar per correu electrònic, es pot demanar cita prèvia al centre (veure l’apartat ‘Com demanar cita prèvia?‘).

DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR (sempre que no s’hagi pogut enviar per correu electrònic)

• Fotocòpia i original del llibre de famíliacertificat de naixement o altres documents relatius a la filiació o resolució d’acolliment
  • Fotocòpia i original del document identificatiu del sol·licitant (DNItargeta de residència on consti NIE/passaport o document d’identitat del país d’origen si es tracta d’estrangers comunitaris, carnet de família monoparental o família nombrosa)
  • Fotocòpia i original del DNI de l’alumne/a (DNItargeta de residència on consti NIE/passaport o document d’identitat del país d’origen si es tracta d’estrangers comunitaris) NOTA: EN CAS QUE L’ADREÇA DEL DOCUMENT D’IDENTIFICACIÓ DE L’ALUMNE/A NO SIGUI DE CORNELLÀ S’HA DE PORTAR UN CERTIFICAT D’EMPADRONAMENT
  • Fotocòpia i original de la targeta sanitària de l’alumne/a
  • Fotocòpia i original del carnet de família monoparental o família nombrosa
  • Fotocòpia i original del certificat de la nota mitjana de 1r, 2n i 3r d’ESO (alumnes que actualment estan cursant 4t ESO). Si l’alumne/a ha finalitzat l’ESO, el certificat de la nota mitjana serà de tota l’etapa.