Erasmus+ Cornellà

El meeting de l’Erasmus+ de Cornellà ja està en marxa!! Diumenge dia 10 els professor i alumnes estrangers van anar arribant durant el dia, i a la nit ja vam començar l’intensa convivència. Dilluns 11 va tenir lloc la gran ignauguració de la trobada i val a dir que l’acte de benvinguda va ser espectacular. Tots els alumnes i professors que van col·laborar-hi van deixar el llistó ben alt, demostrant allò que sóm capaços de fer. Esperem que tot continuï funcionant igual de bé tota la setmana. De moment, la sortida pel barri gòtic de avui dimarts dia 12 ha anat molt bé, i tots (tant alumnes com  professors) hem gaudit d’un dia fantàstic per la ciutat. Els nostres alumnes han demostrat que coneixen bé Barcelona. És encoratjador veure com, poc a poc, fan servir l’Anglès i totes les eines que tenen a l’abast per a comunicar-se amb gent de països, tarannàs i cultures tan diferents com Letònia, Polònia, Grècia, Itàlia i Turquia.

Us deixem algunes de les imatges que han anat fent durant aquestes dues jornades. També us adjuntem la notícia que l’ajuntament de Cornellà ha penjat sobre el nostre projecte. (per a veure-la al web, cliqueu aquí)IMG-20160412-WA0004 IMG-20160411-WA0009

erasmus + web cornellaIMG-20160420-WA0001

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *