Sortida de primer de Batxillerat

El dimarts dia 6 de febrer de 2018 els alumnes de 1r de Batxillerat han participat en la Jornada de Portes Obertes de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) per poder conèixer la seva oferta de graus universitaris.
Els alumnes han assistit al llarg del matí a dues xerrades del seu interès acadèmic d’entre el total d’estudis de la UAB, que han estat impartides pels professors de cada titulació a cada facultat.
Per als professors acompanyant s’ha organitzat a l’edifici del Rectorat una xerrada informativa sobre la nova oferta acadèmica del curs 2018-19 (10 nous graus).