Educació suspèn tots els procediments i tràmits administratius que són de la seva competència

L’INSTITUT CAN JOFRESA RESTARÀ TANCAT A PARTIR D’AQUEST DIVENDRES 13 DE MARÇ UN MÍNIM DE 14 DIES, SEGUINT INSTRUCCIONS DEL GOVERN DE LA GENERALITAT.

PREINSCRIPCIÓ ESO CURS 2020-2021

El Departament d’Educació ha decidit ajornar la preinscipció escolar del segon cicle d’infantil, primària i secundària fins que es pugui garantir la seva realització en condicions de normalitat.

Sortida al Museu d’Història

Els nostres alumnes de 4rt han realitzat una sortida al Museu d’Història de Catalunya on han pogut repassar tot l’aprés durant el primer trimestre. A més, també han realitzat unes entrevistes en anglès a diferents turistes practicant així la seva expressió oral. S’ho han passat… Llegeix més»

Emprenedoria a 3r d’Eso

Els alumnes de 3r d’ESO estan treballant en un projecte d’Emprenedoria per millorar els espais verds de l’institut: han revisat aquests espais, els han mesurat, han catalogat el tipus de plantes i presentaran una proposta de canvi i millora.

Xerrada a 2n de Batxillerat

El dimarts 28 de gener es va fer una xerrada a 2n de Batxillerat. El títol és Coaching emocional i és una xerrada organitzada per Terrassa Universitària.

Servei comunitari amb la Creu Roja

Alumnes de 3r d’ESO han iniciat, aquests dies, el seu Servei Comunitari en col.laboració amb àrea de gent gran de la Creu Roja. Els dimarts, les alumnes participen, conjuntament amb voluntaris i voluntàries de l’ entitat, en tallers d’estimulació cognitiva. Els dijous, l’ alumnat realitza… Llegeix més»