CanJofresa Digital

–  Llistat de llibres de Batxillerat

–  Socialització de llibres

FELICITEM LA MARTA HUERTAS: 9,5 a les PAU

Felicitem la Marta Huertas de 2n A de BTX per la gran nota que ha tret a les PAU: un 9.5!! Marta, és un premi a la constància, esforç i gran capacitat que has demostrat sempre, des que vas entrar a 1r d’ESO. T’ho mereixes i estem molt contentes i orgulloses. Has estat una gran alumna. Ara et toca volar fora del canJo; segur que t’anirà molt bé. Et desitgem tota la sort del món.

Matrícula de Batxillerat

Es farà els dies 9 i 10 de juliol amb cita prèvia de 9 h a 13 h

Documentació que cal portar

(Els alumnes del centre no heu de fer la matrícula presencialment, ja heu  fet la confirmació)

–  Llistat de llibres de Batxillerat

Preinscripció de batxillerat

Informe_assignades

Informe_preinscrites

Matrícula de 1r Eso

del 13 al 17 de juliol  de 9h  a 13 h

amb cita prèvia

Documentació que cal portar

Llibres de 1r d’Eso

Preinscripció d’Eso

Informe_assignades

Informe_preinscrites

Informe_espera

Pla d’obertura Institut Can Jofresa

CALENDARI DE PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA DEL CURS 2020/21

BATXILLERAT

PREINSCRIPCIÓ TELEMÀTICA DEL 27 DE MAIG AL 3 DE JUNY
MATRÍCULA DEL 8 AL 14 DE JULIOL
SELECCIÓ D’OPTATIVES (properament hi haurà un enllaç)
MÉS INFORMACIÓ

CALENDARI DE PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA DEL CURS 2020/21 D’ESO DEL 13 al 22 de maig

Telemàticament del 13 al 22 de maig

1.  Presentar sol·licitud: DOCUMENTACIÓ
  2. Enviar resguard i la documentació acreditativa(*) escanejada o fotografiada al correu de centre a8031770@xtec.cat posant a l’assumpte: PREINS COGNOMS_NOMS (de l’alumne)
  3. El centre respon per correu confirmant la recepció de la sol·licitud i la documentació, com a justificant de la formalització de la sol·licitud de preinscripció.

Presencialment del 19 al 22 de maig

Horari d’atenció de 9h a 13:30h amb CITA PRÈVIA

Sol·licitar cita prèvia al número 937850725 de 18 a 21 de maig de 9 a 13:30h.
                                    o  utilitzant  l’aplicatiu , fent clic aquí

Ateses les actuals circumstàncies extraordinàries per la covid-19, la preinscripció només es podrà fer presencialment amb cita prèvia, i amb les mesures que garanteixin la preinscripció amb seguretat:

1. Al centre, preferentment, ha de venir només una persona.
  2. Cal portar la sol·licitud emplenada des de casa.
  3. Cal portar la documentació acreditativa (*).
  4. Cal portar mascareta, guants i bolígraf.

Matrícula del 13 al 17 de juliol (Instruccions més endavant)

*Documentació acreditativa

Juntament amb el resguard de la sol·licitud(telemàtica) o la sol·licitud de preinscripció(presencial) cal presentar, en tots els casos, la documentació següent:

• El llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment en família o institució, del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • El DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor o tutora o guardador o guardadora de fet) o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
  • El DNI de l’alumne o alumna major de 14 anys o si té DNI tot i ser menor de 14 anys.
  • Les persones que a la sol·licitud han al·legat el compliment d’un o més criteris de prioritat han de presentar la documentació que els acredita.

Accés a la informació de la preinscripció telemàtica:  preinscripció.gencat.cat

Accés als tràmits:  TRAMITS

SANT JORDI 2020

L’INSTITUT CAN JOFRESA RESTARÀ TANCAT A PARTIR D’AQUEST DIVENDRES 13 DE MARÇ UN MÍNIM DE 14 DIES, SEGUINT INSTRUCCIONS DEL GOVERN DE LA GENERALITAT.

Concurs de Fotografia Matemàtica

Les fotos guanyadores del Concurs de Fotografia Matemàtica són aquestes:
Categoria nivell 1 (1r-2n Eso) : Fraccions dolces de Marc Peralta  Rocabert

Categoria  nivell 2 (3r-4t Eso) : Costurer immers en cilindres de Angelina Sanahuja Egea

Categoria nivell 3 (Batxillerat) :   Simetria cencerclada  de  Samah Bennour Ramou

Sortida al Museu d’Història

Els nostres alumnes de 4rt han realitzat una sortida al Museu d’Història de Catalunya on han pogut repassar tot l’aprés durant el primer trimestre. A més, també han realitzat unes entrevistes en anglès a diferents turistes practicant així la seva expressió oral. S’ho han passat… Llegeix més»