Cloenda III Concurs del tabaquisme

Durant el curs 2017-2018 els alumnes de 3r d’ESO de l’Institut Can Jofresa han participat en la III Jornada del Tabac, a través d’una sèrie d’activitats. La més rellevant de totes ha estat la cloenda, el dia 31 de maig d’enguany, en el transcurs de… Llegeix més»

Sortida de l’aula d’acollida

El dia 4 de juny l’ alumnat de l’ aula d’acollida va gaudir d’una sortida com a cloenda del curs acadèmic. Un joc de pistes va permetre recórrer diferents indrets de la ciutat de Terrassa, alhora que recuperaren continguts i vocabulari treballat al llarg del… Llegeix més»

Sortida a Barcelona-2nESO

Dimarts 22 de maig, els/les alumnes de 2n d’ESO van realitzar una sortida a Barcelona. Les guies turístiques, que ens acompanyaren, ens explicaren detalls curiosos i desconeguts de diferents indrets i edificis emblemàtics de Barcelona mentre ens acostarem al Mirador de l’ Alcalde a Montjuïc,… Llegeix més»