Participació en la Marató de TV3

Dins de les activitats planificades en el Servei Comunitari de 3r d’ESO, s’inclou la participació en la Marató de TV3.  Dimecres dia 11, a partir de les 17h, es realitzaran diverses activitats solidàries i lúdiques, amb les què l’alumnat pretén recaptar diners i poder posar… Llegeix més»

Projecte Brúixola

El dia  3 de desembre el alumnes de 2n de Batxillerat han rebut els estudiants tutors de la UAB que formen part del projecte Brúixola.

Participació en el Gran Recapte d’aliments

Els/les alumnes de 3r han participat, en col·laboració amb la Fundació del Banc dels Aliments i El Rebost Solidari, en el Gran Recapte d’Aliments. Divendres dia 22 de novembre i dissabte dia 23, l’alumnat va poder comprovar, a l’establiment Mercadona del parc Vallès, la generositat… Llegeix més»

Xerrada a 2n de Batxillerat

Dimarts 19 de novembre els alumnes de 2n de batxillerat van assistir a la xerrada que l’Elisabet Carvajal els va fer sobre estratègies per facilitar la comunicació, que els seran molt útils per a l’exposició oral del Treball de Recerca.