ORGANITZACIÓ DEL RETORN DE LLIBRES I ENTREGA DE NOTES DIA 25 i 26 DE JUNY

Retorn de llibres dijous 25

Retorn de llibres divendres 26

Pla d’obertura Institut Can Jofresa

Llista ordenada definitiva de la preinscripció d’Eso

El número per determinar l’ordre de les sol·licituds en cas d’empat és el   33.386

Llista barem definitiu de Batxillerat

CALENDARI DE PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA DEL CURS 2020/21

BATXILLERAT

PREINSCRIPCIÓ TELEMÀTICA DEL 27 DE MAIG AL 3 DE JUNY
MATRÍCULA DEL 8 AL 14 DE JULIOL
SELECCIÓ D’OPTATIVES (properament hi haurà un enllaç)
MÉS INFORMACIÓ

CALENDARI DE PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA DEL CURS 2020/21 D’ESO DEL 13 al 22 de maig

Telemàticament del 13 al 22 de maig

1.  Presentar sol·licitud: DOCUMENTACIÓ
  2. Enviar resguard i la documentació acreditativa(*) escanejada o fotografiada al correu de centre a8031770@xtec.cat posant a l’assumpte: PREINS COGNOMS_NOMS (de l’alumne)
  3. El centre respon per correu confirmant la recepció de la sol·licitud i la documentació, com a justificant de la formalització de la sol·licitud de preinscripció.

Presencialment del 19 al 22 de maig

Horari d’atenció de 9h a 13:30h amb CITA PRÈVIA

Sol·licitar cita prèvia al número 937850725 de 18 a 21 de maig de 9 a 13:30h.
                                    o  utilitzant  l’aplicatiu , fent clic aquí

Ateses les actuals circumstàncies extraordinàries per la covid-19, la preinscripció només es podrà fer presencialment amb cita prèvia, i amb les mesures que garanteixin la preinscripció amb seguretat:

1. Al centre, preferentment, ha de venir només una persona.
  2. Cal portar la sol·licitud emplenada des de casa.
  3. Cal portar la documentació acreditativa (*).
  4. Cal portar mascareta, guants i bolígraf.

Matrícula del 13 al 17 de juliol (Instruccions més endavant)

*Documentació acreditativa

Juntament amb el resguard de la sol·licitud(telemàtica) o la sol·licitud de preinscripció(presencial) cal presentar, en tots els casos, la documentació següent:

• El llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment en família o institució, del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • El DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor o tutora o guardador o guardadora de fet) o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
  • El DNI de l’alumne o alumna major de 14 anys o si té DNI tot i ser menor de 14 anys.
  • Les persones que a la sol·licitud han al·legat el compliment d’un o més criteris de prioritat han de presentar la documentació que els acredita.

Accés a la informació de la preinscripció telemàtica:  preinscripció.gencat.cat

Accés als tràmits:  TRAMITS

SANT JORDI 2020

L’INSTITUT CAN JOFRESA RESTARÀ TANCAT A PARTIR D’AQUEST DIVENDRES 13 DE MARÇ UN MÍNIM DE 14 DIES, SEGUINT INSTRUCCIONS DEL GOVERN DE LA GENERALITAT.

Concurs de Fotografia Matemàtica

Les fotos guanyadores del Concurs de Fotografia Matemàtica són aquestes:
Categoria nivell 1 (1r-2n Eso) : Fraccions dolces de Marc Peralta  Rocabert

Categoria  nivell 2 (3r-4t Eso) : Costurer immers en cilindres de Angelina Sanahuja Egea

Categoria nivell 3 (Batxillerat) :   Simetria cencerclada  de  Samah Bennour Ramou

Sortida al Museu d’Història

Els nostres alumnes de 4rt han realitzat una sortida al Museu d’Història de Catalunya on han pogut repassar tot l’aprés durant el primer trimestre. A més, també han realitzat unes entrevistes en anglès a diferents turistes practicant així la seva expressió oral. S’ho han passat… Llegeix més»

Emprenedoria a 3r d’Eso

Els alumnes de 3r d’ESO estan treballant en un projecte d’Emprenedoria per millorar els espais verds de l’institut: han revisat aquests espais, els han mesurat, han catalogat el tipus de plantes i presentaran una proposta de canvi i millora.