Recollida de taps per la fibrosi quística

Els centres de CARGLASS recolliran taps de plàstic fins el 28 de febrer de 2019.
L’import que s’obtingui de la venda dels taps de plàstic el donaran a l’ASSOCIACIÓ CATALANA DE FIBROSI QUÍSTICA.
A més de ser un gest solidari i que ajudarà a avançar en la… Llegeix més»

Cloenda III Concurs del tabaquisme

Durant el curs 2017-2018 els alumnes de 3r d’ESO de l’Institut Can Jofresa han participat en la III Jornada del Tabac, a través d’una sèrie d’activitats. La més rellevant de totes ha estat la cloenda, el dia 31 de maig d’enguany, en el transcurs de… Llegeix més»

Sortida de l’aula d’acollida