Recollida de taps per la fibrosi quística

Els centres de CARGLASS recolliran taps de plàstic fins el 28 de febrer de 2019.
L’import que s’obtingui de la venda dels taps de plàstic el donaran a l’ASSOCIACIÓ CATALANA DE FIBROSI QUÍSTICA.
A més de ser un gest solidari i que ajudarà a avançar en la… Llegeix més»

Sortida de l’aula d’acollida

El dia 22 d’octubre, a partir de les 11 hores, els/les alumnes de l’ Aula d’ Acollida varen realitzar una sortida al Parc de Vallparadís de Terrassa. L’alumnat i la tutora portaren menjar i begudes per a l’esmorzar i compartiren d’ un agradable picnic en… Llegeix més»

Enquesta TDR