Sortida al Museu de Matemàtiques

Els alumnes de 2n B i C d’ESO van visitar el passat 9 de Febrer el Museu de Matemàtiques de Catalunya a Cornellà on van passar un matí molt matemàtic. La visita es va dividir en dues parts, la primera d’elles consistia en construir una cúpula amb la col·laboració de tots ells i seguint el patró proporcionat. La segona va ser una visita guiada per les diferents sales en que està dividit el museu. Els nostres alumnes van poder gaudir de la sala de càlcul i probabilitat on van trobar diferents jocs numèrics i experiències relacionades amb la probabilitat, la sala de geometria on van poder construir diferents figures en 3 dimensions segons el seu desenvolupament en el pla i experiències geomètriques. Per últim van visitar una sala on van poder experimentar diferents efectes òptics i entendre perquè passava. Els nostres alumnes van gaudir de moltes experiències manipulatives relacionades amb les matemàtiques divertint-se i aprenent alhora.