Kafka i Elsi són els protagonistes del Club de Lletraferits del curs 2017-2018

Una nina i un escriptor van protagonitzar el primer club de lectura del curs 2017-2018 a l’Institut Can Jofresa, que va tenir lloc el passat dimarts 13 de febrer. En aquesta ocasió, a “El Club dels Lletraferits”, vam llegir i comentar l’obra de Jordi Sierra i Fabra, Kafka i la nina que se’n va anar de viatge, amb la presència de professors, pares i alumnes. Durant l’acte vam poder veure algunes de les activitats que els alumnes havien desenvolupat durant la primera meitat del segon trimestre: una exposició de moda de diferents països, booktràilers, cartes i manualitats de nines. A més a més, les professores de Visual i Plàstica van elaborar el cartell per al club. Vam passar una bona estona plegats, parlant del llibre, escrivint cartes a les nostres joguines i conversant sobre els motius pels quals un escriptor va decidir un bon dia ajudar una nena que plorava desconsoladament per haver perdut la seva nina.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *