Visita a les obres de la biblioteca de l’Ametlla de Mar i Suministros Güeche

El dilluns 5 de desembre l’alumnat del PFI d’auxiliar d’obres d’interior i pintura va realitzar una sortida formativa al mateix municipi per tal de visitar l’empresa de subministre de materials de construcció Suministros Güeche i també l’obra de construcció de la nova biblioteca de l’Ametlla de Mar.

Durant la visita a Suministros Güeche S.L. l’alumnat va poder veure el funcionament d’una empresa d’aquesta índole així com també tots els diferents materials de la construcció dels que disposen en stock per tal de poder donar solució a les tasques més habituals que es desenvolupen al sector.

Després d’aquesta primera part, i havent agafat forces, vàrem emprendre la visita a les obres de construcció de la nova biblioteca de l’Ametlla de Mar, ubicada al parc del Bon Repòs, que està executant l’empresa Adolfo Constructors del Montsià S.L. Durant la visita, acompanyats per Nicolás, el cap d’obra, vam poder veure el sistema estructural de l’edificació, alguns dels tancaments exteriors que s’estan executant, la coberta, que és un dels punts més singulars de la construcció, i el conjunt de mesures de prevenció de riscos laborals que s’ha implementat.

Des de l’equip docent del PFI, l’alumnat i tot el centre, volem agrair la predisposició i bona atenció rebuda tant per Àngel, gerent de suministros Güeche, com per Adolfo i Nicolás d’Adolfo Constructors del Montsià.