Visita al Museu de la Ciència

El passat dijous 18 d’abril l’alumnat de 3r d’ESO es va desplaçar a Barcelona per visitar el Museu de la Ciència. Els alumnes assistir al taller “Fronteres del coneixement” on se’ls va explicar el funcionament i la fisiologia del cervell humà, també van fer una visita guiada per l’exposició “Dinosaures a la Patagònia”, un recorregut on es veu com reconstrueixen el passat els paleontòlegs, on es poden veure les rèpliques dels esquelets dels dinosaures més importants trobats en aquest territori. Seguidament es va fer un recorregut per tot el museu on l’alumnat va dur a terme activitats relacionades amb la ciència.