Història

L’INS Candelera de l’Ametlla de Mar va entrar en funcionament el  curs acadèmic 87/88, és a dir, parlem d’un centre relativament “jove”. Va ser un dels centres pioners en l’aplicació de la LOGSE, el que llavors era el nou sistema educatiu va començar a l’INS de l’Ametlla el curs 1994/95 i va quedar totalment implantat el curs 1997/98. El curs 1995/96, i com a conseqüència d’aquest avançament de la LOGSE, es va haver d’ampliar el centre amb 4 aules prefabricades. D’ençà, el nombre d’alumnes va anar augmentant progressivament i la necessitat d’espais adients també, una ampliació de l’INS es va fer del tot evident. El curs 2003/04 es van realitzar les obres d’ampliació i millora. Malgrat aquesta ampliació, el centre ha continuat creixent i ha calgut la instal.lació d’un mòdul prefabricat amb dues aules més. Actualment, el centre disposa d’un gran nombre d’aules amb PDI i Wi-fi gràcies a la participació en el projecte 1×1 i Educat 2.0, la qual cosa ha facilitat l’accés a les TIC-TAC a gran part del professorat i de l’alumnat del centre.