Sant Jordi 2024

Com cada any, el 23 d’abril celebrem la diada de Sant Jordi a l’Institut Candelera.

Fa dies que estem preparant diferents tallers, concursos i activitats que farà l’alumnat durant la diada d’avui.
Aquest any una de les activitats proposades dins el programa del projecte col·laboratiu del nostre centre és l’homenatge al poeta Vicent Andrés Estellés, i hem aprofitat un dia tan important com és la diada per deixar empremta del poeta.

Des de la matèria de Plàstica, Visual i Audiovisual amb col·laboració amb el PFI hem dissenyat un drac gegantí al hall de l’entrada amb materials reciclables aprofitant la situació d’aprenentatge del volum i juntament amb el departament de llengua han escrit diferents fragments de poemes i els han penjat del cos flotant com a símbol de la grandesa de la nostra cultura i dels nostres poetes, dedicat enguany al centenari del naixement de Vicent Andrés Estellés.

Al final del matí, en l’acte de Sant Jordi, hi haurà lliurament de premis pels treballs literaris, de dibuix, del curtmetratge i també pels millors resultats de les proves cangur. L’acte serà amenitzat pels músics de l’institut. Per cloure l’acte es ballarà la sardana de l’Ametlla de Mar amb els alumnes de 4t d’ESO.

Animem a tota la comunitat educativa a gaudir d’aquesta festa!