Ruta del poeta Vicent Andrés Estellés

Dijous, dia 4 d’abril, la totalitat de l’alumnat de 1r d’ESO de l’Institut Candelera viatjà fins a Burjassot per tal de seguir la ruta Estellés acompanyats per Isabel Anyó Estellés, neta del poeta, que ens va explicar els moments més íntims de la vida del seu avi. Al llarg del recorregut els alumnes van llegir poemes de l’autor inspirats en diferents indrets del poble.

Després ens vam desplaçar a la capital per tal de divertir-nos al parc Gulliver, basat en la novel·la Els viatges de Gulliver de l’irlandès Jonathan Swift, i dinar posteriorment en un centre comercial proper.

La sortida forma part del Projecte Cent d’Estellés organitzat pel Departament de Llengua Catalana i Literatura i en el qual participen diferents departaments de l’Institut per tal de celebrar el centenari del naixement de Vicent Andrés Estellés, un dels poetes més destacats de la literatura catalana.

El curs vinent continuarà la segona part del projecte i els alumnes novells podran iniciar les activitats que s’han dut a terme enguany.