El PFI visita les obres de remodelació al Museu de Tortosa

El dimarts 15 de novembre, el grup del PFI d’auxiliar d’obres d’interior i pintura es va desplaçar a Tortosa per visitar les obres de remodelació d’una sala del Museu de Tortosa. L’alumnat, acompanyat per Toni Güeche, gerent de l’empresa Concreto Obres S.L, i l’encarregat d’obra Albano, van poder veure les diferents modificacions que s’estan realitzant en els solats, paviments, instal·lacions elèctriques, extradossats de PGL …

Després de la visita a les obres, l’alumnat va realitzar una ruta pel nucli antic de Tortosa per veure els diferents murals de l’artista Roc Blackblock dedicats a les víctimes de la guerra civil, a Felip Pedrell, a les cultures que han conviscut a la ciutat i al repartiment del panoli.

L’última part de la visita es va dur a terme a l’Espai cota 0 on vam poder veure les restes de la muralla romana que protegia la ciutat del riu Ebre i les diferents construccions que s’havien ubicat al seu voltant amb el pas dels anys i de les diferents cultures que van habitar la població.

Des de l’equip docent del PFI i del centre volem agrair el bon tracte rebut per l’empresa Concreto Obres S.L així com també la gran implicació que ha mostrat amb la integració de l’alumnat en el si de la seva empresa.