Alumnes de 2n participen en la 61a edició del Concurs de Joves Talents de Relat Curt organitzat per la Fundació Coca-Cola

El passat dijous nou de març, diversos alumnes de 2n d’ESO van participar en línia al Concurs de Joves Talents de Relat Curt, organitzat des de fa molts anys, per la Fundació Coca-Cola. De fet, aquesta és la 61a edició. Anys enrere era presencial, però ara ja es desenvolupa completament en línia.
És un concurs que consisteix a escriure un relat al lloc web creat i habilitat per la Fundació organitzadora. A la mateixa hora del mateix dia, tots els concursants de la modalitat de català es van connectar per tal de demostrar les seues habilitats d’escriptura. L’endemà, uns altres participants del mateix concurs, però en la modalitat de llengua castellana, també es van connectar de la mateixa manera per poder escriure un altre relat en castellà.
Convé destacar que anys enrere, alumnat de l’Institut Candelera va resultar guanyador d’aquest certamen i esperem, tenint en compte les capacitats d’escriptura de l’alumnat del centre, que pugui continuar sent així en aquesta i altres edicions.