XII CAMPIONAT D’ATLETISME ESCOLES DE SECUNDÀRIA DE LA COMARCA DEL BAGES

Avui, 18 d’abril, s’ha celebrat el XII CAMPIONAT D’ATLETISME ESCOLES DE SECUNDÀRIA DE LA COMARCA DEL BAGES.
Ha estat un dia, amb molta calor, on tots els alumnes de 1r d’ESO han participat d’aquesta matinal d’atletisme.
S’han celebrat diferents proves en l’apartat masculí i femení: 60m tanques, 60m llisos, 500m llisos, salt de llargada, llançament de pes i relleus 4x60m i 4x200m.
Destacar les medalles de Guerau Serra en 60m llisos i Biel López en salt de llargada i felicitar a tots els nois i noies per la seva participació i la gran animació!